.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 20درصدی مسافران نوروزی در گرگان

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان گرگان گفت: تاکنون تعداد مسافران نوروزی ورودی به این شهرستان 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، جعفر گرزین افزود: در طول شبانه روز بیش از یک هزار نفر در پارکهای جنگلی این شهرستان مستقر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی، شش ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و سه کمپ نیروی انتظامی در گرگان به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

به گفته گرزین، ساماندهی سوییتهای سیار و منازل استیجاری، اجرای طرح امنیت در اماکن عمومی و تفرجگاه ها، نظارت بر عرضه و فروش میوه و مواد پروتئینی، انتقال استقرار مسافران از میدان بسیج به منطقه ناهارخوران، بالابردن کیفیت پخت نان و نظارت بر اماکن عمومی از جمله اقدامات صورت گرفته برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی است.

فرماندار گرگان بیان داشت: ستاد اسکان شهرستان گرگان، 54 مدرسه ویژه، مجهز و نیمه مجهز را برای اسکان مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی یادآورشد: پارکهای جنگلی، پارک شهر، سد نومل، آب گرم و آبشار دوقلوی زیارت، هزارپیچ، بازار نعلبندان، چهارشنبه بازار و دهکده های توریستی زیارتی، کوه شاهکوه و کاخ آقا محمدخان از جمله مناطق گردشگری این شهرستان است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر گرگان بیان داشت: قالی، قالیچه، جاجیم و منسوجات صنایع روستایی و شیرینیهای محلی حلوا اماج، نان خرمایی، زنجبیلی، نانک(پادرازی) از سوغات و ره آورد سفر شهرستان گرگان است.

شهرستان گرگان، مرکز استان گلستان شهری زیبا و نگینی در طبیعت چشم نواز شمال ایران با وسعت 16 هزار و 16 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 378 هزار و 10 نفر با جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی یکی از شهرهای سیاحتی و میعادگاه عاشقان طبیعت و دوستداران تاریخ است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.